Gece yattığınızda hareket ediyorsa bi sorun yoktur, ben gün içinde çok fazla hissetmezdim hareket. 29 haftalığım bende iç çamaşırında hem aşırı terlemeden hemde idrardan ıslanma oluyo normalmiş bazen akıntıyla ıslaklık da oluyodur. Bu hafta başladım kıyafetleri yıkamayada, odası gelene kadar temiz dursunlar sonra ütüler yerleştiririm diye.