Aleffb merhabalar tansiyon , şeker , kan seviyesi kişiye özeldir , mesela teyzemin tansiyonu 7 ye 5 tir modern tıbba göre teyzem tansiyon hastası. Ona ilaç verip tansiyonunu 12/6 ya sabitlemek istiyor , neden ? Oysa onun tansiyonu 12 olsa yatak döşek yatar baş ağrısından , yine onlara göre 7-5 seyreden tansiyon ile normal doğum yapamazdı, sezeryan olmalıydı. Oysa evde mis gibi doğum yaptı …Algılar bilinçler değişmeli.