Sevim1902 Rahimde yapışıklık olanlar tek seans histeroskopiyle normale döndü mü ? 5 ay önce histeroskopi oldum 8 mayısta kontrol hsg çekilcek 🤲inşallah bir daha histeroskopi gerekmez😞
Sevim1902 kubuduru çok sag olun🤲hiç adet olamadım tekrarlayan gebelik kayıpları olunca hsg çekildi orada görüldü
Meva4888 Sevim1902 sizinle aynı şeyleri yaşamısız üç kaybım var iki Kez histereskopi oldm adetlernz de azalma oldumu
Sevim1902 Meva4888 hayır şuan iyi oluyor adetlerim histeroskopiden önce çok azalmıştı adetlerim düzeldi çok şükür.sizin de yapışıklık mı oluşmuş?
Sevim1902 Meva4888 mayısta ikinciyi olmuştum geçen ay kontrol film çekildim düzelmiş.Amh düşükmüş gbelik deniyoruz.3ay olmazsa doktrm çagrdı 🤲
Sevim1902 Meva4888 yok hayır amh yaşa bağlı azalıyor ben 3 senedir ikinci çocugu istiyorum.geçen agustosta kimyasal olmuştu .yaş ilerledikçe yumurta sayısı azalıyor