12Anonim benimde doğum 5 Ekim gösteriyor 😅 ilk bebeğimiz olacak puset ve bebek arabasını alarak başladık biz 🥰 anneanne ve dedemiz babynest seti aldılar dayımız ana kucağı aldı yavaş yavaş tamamlamak gerekiyor bence son zamanlarda bedenen ve zihnen yorgun olacağız acele etmeden ama geç kalmadan ilerlemeli