sednc0 ben ilk oğluma katlanır küvet aldım kovasını ve maşrapasını normal aldım katlanır değil, küvette hiç sorun yaşamadım, 2.ye hamileyim yine aynı küveti kullanıcam, zaten ilk aylar kullandım sonrasında kendimle beraber banyoya soktum inanılmaz pratik oluyordu küvet bi süre sonra çok yorucu oluyor. Yere basmayı öğrendikten sonra da tek başına banyo yaptırmaya başladım. Özel bölgeler kavramının oluşması için kendimle uzun süre banyoya sokmadım sadece dengesini sağlayamadığı dönemleri kucağımda yıkayarak atlattım