Mervearasugur Hanımlar merhaba 4 gün önce doğum yaptım bebeğimde enfeksiyon ve sarılık görüldü kan kültürü istendi şuan küvezde kaç gün kalacağı belli değil böyle bir durum yaşayan var mı aranız da?
Mariam1 Mervearasugur geçmiş olsun umarım yakın zamanda çıkar mavi ışık tedavisi biti mi enfeksiyon nezaman geçer bilmiyorum ama uzun sürmez sanırım ilk oğlum sarlik dan dolayı mavi ışık tedavisi gördü 4 Gön sonra vrdidler 2 oğlum enfeksiyon 1 hafta da geçti ama erken doğum için 1 buçuk ayı kaldi
Susu61 Mervearasugur benim kızımı da doğumdan iki gün sonra yoğun bakıma aldılar kanın da enfeksiyon vardı 1 hafta kaldı yoğun bakımda ben gün içi emzirmeye yanına gidebildim geceleri de sagdigim sütumu verdiler 1 hafta da toparladı kendini
tugbaacun Susu61 merhabalar çok geçmiş olsun ne kadardı kilosu acaba benim kızımıda aldılar küveze bizde kilo kaybıda vardı