Kızlar dün sezaryen doğum yaptım bi sıkıntı olmadı çok şükür. Ama ben genel anestezi almak zorunda kaldım. Doğuma şahit olamadım, o çok ayrı bir mesele. Ameliyatta doktorum bağ dokuda çikolata kisti görmüş, eşime söylemiş çıkınca babam az önce ağzından kaçırdı. Benim her şeyi kafama takan bir yapım olduğunu bildiğinden hemen söylememiş dokrorum. Lohusalıktan sonra konuşuruz demiş eşime. Sıkıntılu bişey değil demiş yemin ettiriyor ama, ben inanmadım, bu çikolata kisti kötü bişey mi?