bebegimibekliyorum__ ilayvdaav uygulamaya göre son 40 ama bakalım sezaryen olursa 30 diye düşünüyorum 🤭
crnsydm bebegimibekliyorum__ ilk bebeğim sezeryan olduğu için bu da sezeryan olacak bayramdan sonraki ilk mesai günü insallah 🧿
bebegimibekliyorum__ bebegimibekliyorum__ 39 u geçiyorsunuz galiba o zaman, benim ilk gebelik belli değil daha da sezaryen olursa doktor 5 inden önce yaparız dedi