Minee16 20 haftalık gebeyim. Detaylı ultrasonda radyoloji uzmanı bebekte bir sıkıntı yok ama senin rahim uzunluğun 25 mm erken doğumu tetikleyebilir dedi.Araştırmalarıma göre 30-40 arası olması gerekiyormuş bu haftalarda. Sonuçları kendi doktoruma attığımda progestan kullanıyorsun zaten başka yapabileceğimiz birşey yok dedi. Sizce yanlış ölçülmüş olabilirmi? Yada bu normalde ben mi abartıyorum günlerdir gözüme uyku girmiyor
babyloving Minee16 hiç ihmal etme başka doktora git ölçtür burda ben dahil nerdeyse herkes aynı sorunla uğraşıyor 🤦🏻♀️
hazirancicegii Minee16 takip ettirmen gerekk, haftan ilerlemeden dikiş ihtimali olursa dikiş atılabilir. Sıkılma hiçç istirahat ett
zynpknt Minee16 nasıl bişry yokmuş ya dikiş atabilir haftanız uygunken hafta ilerleyince isteseler de atamıyolar benim doktorum mu çok pinpirikli bazı doktorlar mı çok gevşek ayırt edemiyorum gerçekten
Serap09 Minee16 dikiş atılmasını iste benim atıldı 19 haftada atılmıştı erken doğum yaptım ama bebegim yaşıyor şükür atilmasa beter olurdu belki dikiş yapılır
Minee16 babyloving önümüzdeki hafta perinatolojiye randevum var oda aynı şeyi söylerse doktorumu değiştireceğim mecbur
babyloving Minee16 canım benim 24. Haftamda kısalık oldu peşine hunileşme beş gün hastanede yattım orda endol tedavisi falan uyguladılar dört tane doktor bir tane de perinatolog baktı bana en son çıkanken hunileşme kapandı dedi uzman taburcu oldum şimdi 30+2 yim o haftadan beri yatıyorum fitil uygulayarak
mervee123_ Açılan nerdeyse bütün postlar bu sıkıntıdan dolayı benimde hamilelikte öyleydi malesef bende sadece progestan kullanıyordum
mervee123_ Minee16 doktorum 33 haftaya kadar kullan dedi o zaman bıraktım 35 te doğum yaptım belki onu kullanmasam daha erken doğum olurdu bilemiyorum
Minee16 babyloving belirti göstermişmiydi peki? İlk gebeliğim hangi ağrı normal hangisi absürt ayırt edemiyorum açıkçası. Başlangıçta ikiz gebelikti biri düştü Buda öyle olacak diye korkuyorum
zynpknt Minee16 bende lekelenme olmuştu çok hafif gittim 24 mm ölçtü acil aldı ameliyata sonra da 37 ye kadar ful yattım ki ameliyat sonrası 30 a çıktı ına rağmen doktorum riske atmak istemedi yat dedi
babyloving Minee16 benim de ilk gebeliğim normalde belirti göstermiyormuş ama benim 23. Haftamda rahmimden bişi kesiliyormuş gibi hissediyordum dinlenince geçiyordu ayakta dururken tekrar oluyordu onu fark edip gittim ben gider gitmez de yatırdılar
Minee16 babyloving detaylı ultrasonu yapan doktor kasık ağrın olması gerekiyordu hissetmiyormusun dedi ama bende Şuan için öyle birşey yok
esalman Bende kısalık karından ölçüldüğünde 28, vajinal muayenede 30 mm ölçüldü. Gözlem amaçlı 10 gün istirahat ve progestan fitil verdiler. Mümnkün olduğunca uzan dedi doktorum. Belki siz de beklemeden muayeneye gidip rapor alabilirsiniz
babyloving Minee16 yok tanıdıklarımda bile sorduğumda hiç ağrıları yoktu bana bakan doktor da hissedilen bişi değil demişti benim ki şans eseri