ldmzki Arkadaşlar merhaba, ben bu ay letrozol ve çatlatma iğnesi kıllandım. İğne vurulmamın üzerinden 11 gün geçti Bugün sabah çok çok kıvamlı sarımsı yeşilimsi akıntım oldu kötü kokmuyor sadece akıntı Sizce neden olabilir böyle bişey yaşayan oldu mu ?
mehraliim Geçen ay bende aynı olmuştum daha sonra pozitifi gördüm ama 10 gün öyle devam etti kimyasal gebelik oldu. Çok zor ama hiç bir belirtiye sevinmeyin yada üzülmeyin zamana bırakın. Bana da diyorlardı yapamıyordum bu ay zamana bıraktım hiç birşey planlamıyorum. İnsaallaah Rabbim hepimize en güzeliyle nasip etsin