buse2507 evet canım bilimsel olarakta kanıtlanmış bir durum dinende kanıtlanmış bir durum ama malasefki hayat şartları hormonlar anlayışızlık derken bu imkansız hale geliyor Ama en aza indirmemiz gerek gebelikte mesala aşırı ağlamalı stresli geçirdiğinde çoçukta öyle oluyor büyük kızımda yaşadım bunu kahramanmaraştayım depremde oğluma hamileydim deprem anında çok aşırı soğukkanlıydım hiç stres yapmadım sakin oldum 4,5 aylıktım belki stres yapsam düşerdi bebeğim ben çok inanıyorum sakin geçirmemin olumlu olduğuna