Bendede vardı siğil gorununler ilaçla geçti ama iç kısımda mevcut olduğu için normal doğum yapamadım devlette takipliydim doğum zamanı acilden giriş yaptım gece oldu doğumum nöbetçi doktora sigillerim olduğunu soyledim muayene etti ve iç kısımda olduğu için normal doğum yaptırmadı sezeryana aldılar hemen. Allah korusun bebekte gırtlak kanserine sebep olabiliyormuş