Kızlar iyi akşamlar, Gebze fatihde doğumum olucak inşallah, daha önce orda doğuranlar deneyimlerini yazabilir mi , benim yanımda kalıcak kimse yok , ebe odalar iki kişilik eğer oda arkadaşın kabul ederse eşin kalabilir dedi , burda doğurup eşi yanında kalan var miiiim