Birbebekannesi01 Meri06 kadın doğum bolumuyse eğer necati hancerliogullari derim hızlı ve güzel bakiyo bizzat kendi ilgileniyo doğum öncesi son 2 kontrolumu o hoca yapıp yatış vermisti 😊 perinatoloji bölümünden de dilek Şahin derim 37. Haftama kadar ona gitmiştim
Basakbayav Meri06 bende özlem gündüze gidiyorum o da kendi baktı her gidişimde memnun kaldım ama sürekli ona sıra bulamıyorum maalesef güler yüzlü her soruma cevap alabiliyorum yine bu forumda bulmuştum ismini öyle gitmeye karar vermiştim
Meri06 ikramm51 bende kızımda burçin salman özgüye gitmiştim ama bir defa felan ona denk geldim. Sizde de oluyor mu randevu aldığınız doktor muayene etmiyo bana hep öyle oldu yani
ikramm51 Meri06 Necati hançerlioğulları var ama ona sıra bulamıyorsun oda kendi detaylı inceliyormuş Fatma hanımda kendin ilgileniyor bu ikisi hariç diğer doktorlarda stajyerler de bakabiliyor
Meri06 ikramm51 hmm bende cuma günü kontrole gidicem bakalım sonraki randevular Fatma Dr a alırım inşallah kendi bakiyosa
Eylsrp Birbebekannesi01 ben sonunda randevu alabıldım necatı hocaya 17 haftamdauım cınsıyetı cok merak edıyorum soylermı sorsam suana kadar tahmın bıle yapmadı gıttıgım doktor
Eylsrp ikramm51 devlet hastanelerı 16 haftaya kadar hıc tahmın bıle yapmadı bana 14 haftamdayım 16 da bakarız dedı oda görürse
Birbebekannesi01 Eylsrp görürse eğer söyler diye tahmin ediyorum. Perinatoloji bölümünde 12.haftada söylemişlerdi bana
2501 Eylsrp nasıl geçti aceba söyledi mi bende randevu bulabilirsem Necati hocaya gitmek istiyorum adını çok duydum da
Eylsrp Birbebekannesi01 inşallah gösterir bebeiş çikolata falan yerim bol bol hareketlensın gırmeden 😅😅
ikramm51 eknchtc çünkü asla sıra bulamıyorsunuz bende hiç alamadım maalesef millet nasıl buluyor anlamıyorum