Petrikor1 Arkadaşlar bugün muayene oldum. Renkli ultrasonda bebeğin yüzü garip geldi açıkçası, tam bir netlik yoktu. Bu durum normal mi ne zaman daha netleşir bilgisi olan var mı🙏
10gamze Petrikor1 Ultrason görüntüsü genel olarak güzel cihazdada olsa hareket ediyorsa bulanık olabiliyor yağ varsa vücudunda oda etkiler doktor öyle demişti benim oğlumdada öyleydi 20haftadan sonra netleşti sorun olsa doktor söyler sana zaten birşey yoktur