Busraninki Çok yakında doğum yapacağım. Ama isim konusunda çok kararsız kaldık. İlk kızımın ismi Hira. İkinci kızımızı bekliyoruz. Mihra ismini duydum kulağıma hoş geldi. Anlamı ‘iyilik yapan, hoşgörülü” demekmiş. Sizce nasıl bu isim?