Kızlar az önce komşum çiğ köfte getirdi o kadar canım istedi ki dayanamadım parmak büyüklüğünde iki tane yedim ama gerçekten çok canım istemişti. Urfa lılar çiğ köfteyi etli yapıyor sormadım ama büyük ihtimalle et koymuşlardır. Şuan kendimi çok suçlu hissediyorum bişey olur mu sizce 😔