EsoMom_ Kahvedelisi gayet iyi canım benim beklenen adet günüm 18 şubattı 19 şubatta kan vermiştim 31 çıkmıştı şimdi 10 haftalığız :) gayet iyi iki günde bir kan ver 2000e hesapla öyle git doktora :) Haftalık belli olmuyor afet gününe ve bebek göründükten sonra geç döllenmeyse ona göre belirleniyor canım
ppmerlina Kahvedelisi ben de adetime 5 gün kala öğrenmiştim betam bu civarlardaydı hayırlısı olsun canımm
GezenTavuk_2 Kahvedelisi Kan değerinden kaç haftalık olduğu anlaşılmaz son adet tarihinizi uygulamaya girerseniz kaç haftalık olduğunu görebilirsiniz
EsoMom_ Kahvedelisi son adetinin ilk gününü gir sen görürsün ne kadarlık olduğunu :) beta hcg ye göre haftalık belirlenmiyor genelde :)
yesildeniz_ bikbikbikaak 38,5 😊 38.500 değil bende görünce şok oldum 😂 nasıl beklemiş bu zamana kadar diye
Merveval 38,5 demek mi istediniz acaba ? arkadaşın dediği gibi yüksek bi değer 3 haftalık değer için. Bnmki de 1 aylık olmadan ki değeri 357 filandı.