ayseayseaysee 13 günlük bebeğimin kakası normal altın sarısı renginde ama poposunu sildiğimde o sarılık poposuna işliyor resmen asla geçmiyor. Bu durum normal mi?
ayseayseaysee Minnakpopus göbek bağı daha dün düştü, hala ufak nemlilik var o yüzden su değdiremiyorum ne olur ne olmaz diye ama vücudunda renk değişimi olmamasına rağmen acaba sarılık değeri mi yükseldi diye endişe ettim 🙏🏻
HumaBetul342 ayseayseaysee Sarılık ilk gözlerde baslar(gözlerin beyaz kısmı sari olur) daha sonra burun alın yüz olarak ilerler.Emin olmak için beyaz ışıkta inceleyebilirsiniz bebeginizi.Göbek kısmına su degdirmeden sadece kalçasından aşağı yikarsaniz sıkıntı olmaz.
Minnakpopus ayseayseaysee sarılıktan olacağını zannetmiyorum. Banyo yaptırarak gibi değil zaten bi lokmacık bebe banyoda lavaboda iki su tutun totisine hem pisikte olmaz 😇
ayseayseaysee HumaBetul342 Minnakpopus Teşekkür ederim dönüşleriniz için. 5 günlükken fototerapi aldık sarılık için çocuğun sarı halini biliyorum ama ana yüreği işte tedirgin oluyor 😅 çok şükür vücudunda, gözlerinde vs sarılık yok uyanık kalma süresi de çok güzel. Poposunu bir yıkayayım dediğiniz gibi ❤️