Zeynep1509 4 gün önce hastaneye yattım sancidan dolayı ciğer geliştirici vuruldum sancı kesici ilaç aldigim halde sancım devam ettiği için sezeryana alındım şuan bebeğim iyi çok şükür benim ağrım var dua eder misiniz bize 🙏🥰
Birminiksusam Zeynep1509 geçmiş olsun Rabbim şifa versin🙏bebeğiniz nasıl kuvezde mi kaç kilo doğdu acaba
Serap09 Zeynep1509 geçmiş olsun canım bende 33 haftada doğum yaptım bebegim 11 gun kuvezde kaldı bende yanında kaldım zorlu süreç ama geçiyor bebegini bırakırlar 2 kiloyu azcik geçip solunum problemide yoksa bırakırlar sağlıkla evinize çıkarsınız merak etme inşallah
Soniko Gözünüz aydın. Küveze girdi mi bebeğiniz? Kaç kilo doğdu? Geçmiş olsun size de. Umarım çabucak ağrılarınız diner.
Miran83 Çok geçmiş olsun,Rabbim kavuştursun şifa versin inşaallah 🖤benimde çok ağrım oluyor kasılma ve toplanma oluyor pozisyon değiştirince geçiyor ama yinede korkuyorum. Progestan kullanıyorum erken doğum olmazsın diye sizin ağrılarınız hiç mi geçmiyordu