Ben 6+3te özelde karından kalp atımı duydum. Sonraki hafta yani 7+ da devlette randevum vardı. Vajinal baktılar ama duyamadılar. Hatta bebek için bile bi yapı var ama net değil gibi şeyler söylediler. Bi hafta önce kalp atımı duymamış olsam kahrolurdum sanırım. Yani cihazlar eskiyse olabiliyor. Lütfen telaş etmeyin imkan varsa başka bir hastaneye gidin.