Canım ben yoyko aldım ama güzel bir indirimden almıştım verdiğin paraya acımadım içine mecbur yataş yatakta aldım. Bana göre yoykonun tek eksiği dönencesinin olmaması ve alt açma ünitesinin anne yanı kısmını açınca takılmaması. Ya pregoda yada kraftta bir model görmüştüm alt açma ünitesi yandan takılıyordı anne yanını açınca bile çıkarmak zorunda kalınmıyordu. Şuan alacak olsam katiyyen o modeli alırdım. Dönencede bence önemli yaaa çocuk oyalanıyor baya keşke o tarz bi model alsaydım