Arkadaşlar eczaneden silikon aldm ama markasız gogus yaram çok olduğu için denemek istedm aslnda emiyor gögusle ama sadece onu da başini emiyor ve süt geliyor bilmiyorum doğru mu yapıyorum ilk gebeliğim silikonu takınca silokonun başini ağzına koyup emiyor tabi gene canm açıyo çünkü görusuyor yara bere içinde snce ben silikonla doğru mu emiyor çünkü süt geliyor