Nurcanmdlc canim ben göbekten yapıyorum göbek deliğinden 4 parmak ölçüp oraya yapıyorum yan turma iğneyi deri üstünde kalmasın olabildiğince dik vurmaya çalış vururken bi elimle hafif tutup öyle vuruyorum bacağın ve kolun yumsak kışına yapabilirsin demişti hemşire hic denemedim benimde bazen morarıyor zor geçiyor yaparken yakıyor al alistim artık