seabird Merhaba arkadaşlar. Son birkaç gündür bebeğimin hareket sayısında değil ama hareketlerinin gücünde fark edilir bir azalma var. Pazartesi kontrolüm var ama endişe ettim acaba acile gitsem mi diye. Doktor günde 10defa hissetmek yeterli demişti. Bence güçsüz de olsa minimum 10 kez hissediyorumdur ama gerçekten böyle vurmaya mecali yokmuş gibi sakin kıpırtılar şeklinde hissediyorum. En son kontrolüm 10 gün kadar önceydi suyunda vs herhangi bir problem yoktu. Sizin de bu haftalar böyle mi? Pazartesiyi beklemeyip gitmeli miyim? Hareketlerinde güçsüzlük de çok sübjektif bir şey olduğu için boşa evhamlanmak istemiyorum
Twobabies seabird Normalde yeri daralıyor belki ondandır ama ihtimale bırakmayın ,kalp atışları da yavaşlamış olabilir yakınımda birisinin başına geldiği için söylüyorum ihmal etmeyin ve gidin
niles2081 seabird aynı konuyu ikinize yaşadım serum verdiler hareket arttı ve güçlendi Doktorla görüşün önemli konu
Fatmanur__ Bende bugün 37.haftaya girdim yaklaşık 2 haftaya yalım süredir aynı dediğiniz gibiydi bende hem hareketlerinde azalma vardı hemde güçsüzdü doktoruma söyledim iki gün üst üste nst çektirdim bi sıkıntı gözükmüyor dedi çok şükür sizin de bir şey yoktur inşallah yeri daraldığı için artık hareketlerinde azalma veya güçsüzlük oluyor bence
seabird Yanıtlarınız için teşekkür ederim, dayanamayıp hastaneye gittim nstde problem çıkmadı nabzı iyiydi sancım da nadiren çıktı düzenli değildi. İçim rahatlamış oldu yine de🥹 bu haftalarda yerleri daraldığı için normal dedi hastanedeki ebeler