Kızlar geçen ay 14 nisanda regli olmuştum bu ay bat 11 mayıs. Regl döngüm 25-27 günde bir oluyor. Bugün kasıkta regli ağrısı sancı oldu tuvalete gittim açık pembe bir lekelenme vardı. Daha reglime çok var bugün döngünün 19.günündeyim. Bu kadar erken olmuş olamaz yerleşme kanaması olabilir mi acaba. Bu ay gebelik için çok bir deneme yapmadık ihtimal olan günlerde bir iki ilişki olmuştur