@1rabia1 canım geçmiş olsun az öncede benzer post gördüm orayada yazdım belki vesile olurum eczaneden terramıycn krem alıp sürmeyi denesen bende senin gibi olmuştum ayakta emzirirdim hiç bişey fayda etmedi tesadüfen onu kullandım o kadar iyi geldiki bi eczaneden alıp sür