Seyda-06 11.haftaya girdim 6.haftadan beri bulantım var kusmuyorum ama bence kusmadan beter ediyor.Tiksiniyorum,kokuyor herşey.Doktora daha etkili bi ilaç verin dedim bu en iyisi dedi.Çaresizim bir kere de onu denerim.Bir sonraki kontrolümde ben sorayım.