Zuhaldrk canım ben o kistten neler çektim bi Allah bilir bi ben. Bekarlığımdan beri vardi bende 2 kere kendi patladı. Sonra orda şişlik kaldı ne ileri ne geri kaldı öylece ama ağrı sızı bisey de yapmadı sadece öyle bi şişlik duruyordu. Evlendim ilişki yaşarken de bi sorun teşkil etmedi ta ki doğuma kadar. Doğumdan önce doktoruma sordum bisey olmaz doğumda patlar o dedi. Doğumda açılmam var mı diye kuru kuru beni çok elle alttan muayene ettiler. Doğumum normal oldu. Sonrasında hastanede 10 gün yatmak zorunda kaldım çünkü apse doğumdan hemen sonra iyice sisti patlamadı. Şehir hastanesinde doğum yaptım her vizite gelen doktor apseyi sıktırıp boşaltmaya çalıştı. Bir dünya damardan antibiyotik yedim ama bana mısın demedi. Dikişlerim var diye ve yeni doğum yaptığım için operasyon yapmak istemediler ama 10 gun oldu geçmedi. Artık öyle bi hal aldı ki ağrıdan ağlama krizlerine giriyordum. Kocaman bi hale dönüştü ne bacak kapatabiliyorum ne wc gidibiliyorum ne bebeği emzirebiliyorum. Annemden destek almadan yatağa bile yatıp kalkamiyorum. Resmen kocaman bi domates kadar olmuştu diyeyim sana. Sanki üzerine kızgın bi yağ dökülmüş gibi kabarmıştı çok başka bi evreye dönüştü 6 cm derinliği olusmustu artık her gelen giden sıktırdığı için iyice beter hal aldı. Sonuç olarak operasyonla içini bosalttilar ertesi gün taburcu oldum. Ama maalesef çok fazla sistigi için doğum dikişlerimi attirdi. Apseyi boşaltırken yeniden diktiler atan dikişleri. Ama eve çıkınca dikişlerim yeniden açıldı. Bu sefer ordan bi et parçası çıktı ve geçmek gitmek bilmedi sürekli kanıyordu nihayetinde başka bi hastaneye gittim ve yeniden operasyon oldum o et parçasını aldılar. 15 gün oldu operasyon geçireli ve henüz daha dikişlerim düşmüş değil yine dikiş atıldı bu arada. Ve maalesef 4 ay oldu doğum yapalı 2 gündür aynı yerde yeniden şişme olusmaya başladı. Ne olacak bilmiyorum bende sıcak su torbası koyuyorum tekrar sismez inşallah çünkü biraz sisti ve korkuyorum hala son operasyonun dikişleri de yine atacak diye. Velhasıl sakın ihmal etme 4 aydır ne çektiğimi bi ben bi Allah bilir birde bebekle mahvoldum yani