aslyalm Yaaa kızlar çok korkuyorum 38 e girmek üzereyimmm doğumun sancinin nasıl başladığını unuttum ikinci hamilelgm ilkim kızdı şimdi erkek sancı nasıl gelir erkek bebeğinde belden girer diyorlar ama lütfen bilgi verir misiniz 🫶
Fi557 aslyalm bende 38 deyim ara ara sancım oluyor adet agrısı gibi karnımın altında baskada belirti Yok
aslyalm Fi557 o bende de oluyor ama geçiyor bende de başka bişi yok şeker takibine başladı doktor bakalim