Berika23 evet canım anladım belliki dozu yuksek olmuş geçen bi doktor söylediki bazen kızlara ilaç yazıyorun içtikleri ay gebelik olmuyo ama diger ay hamile kqla biliyorlar ilacın etkisi öbur ayada sirayet ede biliyor hormon tedavisi oldugu için siz bundan sonraki ay ilaç kullanmayın ve en iyisi kendiniz yumurtlama takibi yapın eger yoğunsanız evde kendiniz yapin binlerce kız o yöntemle hamile kalıyor