Merhabalar bu haftalarda adet ağrısı normal mi çok hafif tatlı tatlı ağrıyor uzun sürmüyor 10 15 dakika sonra geçiyor 2 3 saat sonra tekrar ağrıyor 3 gündür afedersiniz tuvalete çıkamıyorum kabızlık yaşıyorum ondan mı dedim ama adet sancısı. Bu haftalarda normal midir endişe ettim