Gzemmsvr Kızlar belim ağrıyor ama ama yatarken bi sıkıntı yok eğer ayağa kalkarsam ağrıyor bu durumu bu haftada yaşayan var mı?
_biranneadayi Gzemmsvr Evettt canım ben de iki haftadır çekiyorum bel ağrısını. Sanki sırtımda çuval taşıyorum gibi. Dik durunca karnım geriliyor, eğri durunca sırtım ağrıyor. Napacağımı şaşırmakla birlikte doğumu bekliyorum ☺️
nevaneva Gzemmsvr doğumdaki bel ağrısı karna bacaklara vuruyor aynı anda böyle sizi aşağı çeken bir ağrı daha doğrusu sancı şeklinde
Gzemmsvr nevaneva yok sadece ayağa kalktığımda belim ağrıyor yel duruyor derler ya hareket edemiyorum onun için sabahtan beri yatıyorum ağrımasın diye
Gzemmsvr _biranneadayi benim sürekli agrimiyor ama sadece yürüyünce dikilme duruyor daha ileri geri yapamıyorum simdi yatiyorum sicak havlu koydum bi sıkıntı yok ama kalksam yine ayni acaba nst çekilmeye gerek var mı ki