Esmaaaaaaaaaaa Kızlaaar 4 gün önce kontrolüm vardı herhangi bir açıklık yada sancım yok ama dünden beri belim kasığım çok ağrıyor dayanılmayacak gibi değil ama regl ağrısına benziyor her ikiside böyle mi başlıyor doğum
melike1-2 @Esmaaaaaaaaaaa genelde böyle başlıyor başta düzensiz oluyor sonrasında 10 dakikada 5 dakikada bir gimeye başlıyor sancın düzene girince bilki doğuruyorsun düzene girdikçe şiddeti artıyor zaten
Esmaaaaaaaaaaa melike1-2 düzensiz sıklaşmadı, kasık ağrım o kadar değil ama bel ağrım çok fazla hiç bu kadar olmamıştı sanırım dediğiniz gibi başlıyor
Esmaaaaaaaaaaa melike1-2 babamızı bekler inşallah kızım 🙏🏽 🤍 çok teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için 🥰
melike1-2 @Esmaaaaaaaaaaa inşallah rabbim vaktiyle sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin hepimize 🌸🌸rica ederm