Laydaa seher hoca var güzel güler yüzlü ama mesai dışı doğumlara gelmiyor diye bıraktım. Korayi ovuyorlar oda İstanbul tarafında olursam gelmem doğuma dedi o yüzden yüzyılı bıraktım. Burhan diye doktor var o hepten berbat kanama oldu acile gittim suratı asık tersliyor insanı.