Arkadaşlar merhaba, 21+4 teyim ilk gebeliğim.
Şu son sanırım 1 haftadır o kadar sık idrara çıkıyorum ki anlatamam.
Tuvaletimi yapınca bile hala tuvaletim varmış gibi hissediyorum. Yani o rahatlama hissi gelmiyor. Yanma ya da ağrım yok. Akıntım var ama doktorum akıntı olabilir bu dönemde yanma ya da ağrın yoksa sorun yok dedi.
Anlayamadım sizlerde böylemisiniz bu bir dönem mi yoksa artık hep böyle mi olacak 🤔 dışarı çıkmakta zulüm oluyor bu sefer dışarıda lavabo kullanmaktan çok huylanıyorum🤯