Ozgenur22 benimde betam düzensiz artıyor. 622,2721,2356,2789,3418 kese göründü ama doktor hala betama bakmak istiyor. Herkesten 2 katı artması gerekiyor diye duyuyorum. Nasıl düşüneceğimi şaşırdım. 7+0 görünüyor son adetime göre. Hiç düzensiz artış olup bebek sahibi olan var mı acaba paylaşsa bizimle.
Ozgenur22