niyetimkalpkirmamak annelerin bu derece gözünü korkutmak ne kadar doğru bilemedim. Her bebek aynı olmuyor. Artık bu durumu anlasanız ve yeni anneleri korkutmak yerine destek mi olsanız acaba ? Herkes kendi çocuğunu kendi doğruları ile yetiştirir. Dolayısıyla kim kimi dinlemek isterse kendisi karar verir zaten. Kimseye de laf söylemek düşmez. Sizin ise yazmış okuduklarınızı kesin ve net olarak reddediyor ınsanları tedirgin ettiğiniz içinde kınıyorum. Sizin tüm süreleriniz korkunç geçti diye herkesin ki böyle geçmeyecek. Size kötü bir haberim var ama mis gibi rahat, uykusunu alan, bebeğiyle sakin bir şekilde ilgilenen anneler olacak ve dediklerinizin hiç birini çoğu anne yaşamayacak.