Minikkuzu Merhaba arkadaşlar iyi akşamlar 😊 aklıma bir şey takıldı size sorayım dedim.. Aralık ayının 4_9 u arasında adet gördüm sonrasında gecikme yaşadım hamilelikte yoktu doktor a gittim söktürücü verdi onu kullandım ocak ayının 27 si ile şubat ayının 2 si arasında adet gördüm . Dün gece ve bugün ise koyu kahverengi kırmızımsı bi akıntım oldu . Acaba neden böyle olmuştur ? Yarın için doktor randevum var ama birde size sormak istedim . Başına böyle bir şey gelen var mı sebebi ne olabilir acaba ? Şimdiden Teşekkürler ❤
Mzgnynst Evet bendede olmuştu daha sonra hamile olduğu öğrendim kahverengi bir akıntı geldi hatta adet olacam sandım bebeğin rahme yerleşmesi sonucu gelen akıntıymış doktora sordum
Minikkuzu Mzgnynst benimde aklıma geldi üstüne görme yerleşme kanaması olabilir mi diye ama adetimin üstünden 10 gün geçti böyle bi şey mümkün mü bilmiyorum tabi yine de verecek olan Allah her sey olabilir ama kasıklarım da ağrı da var adet olacak gibi tuhaf