Beni arabada kucakta taşımak endişelendirir. Bu sadece ilk hastaneden eve geliş değil ki arabayla hiç mi dışarı çıkılmayacak, kontroller hava almaya çıkmak alışveriş derken kucakta olmaz gibi geliyor bana. Biz bile arabada bazen savruluyoruz bebişin konforu için ödünç alın bence bir arkadaşınızdan.