Nilay01- Çok şükür kızım oluyorrrr bitane oğlum vardı şimdi de bi prenses geliyor sağ Salim kucağımıza almak nasip olsun hepimiz için 🌸❤️
Es_Vera Nilay01- yaaa demek ki yanılıyorlar bende bugün yaptırdım kız dediler . Bir kızım var belki oğlum olur diye düşündüm çoğu kız birisi erkek dedi . Tatlı heyecanlar tabi ki sağlıkla gelsinler Allah ne verirse baş göz üstüne . Hayırlı olsun kızınız 🎉🎉
Nilay01- Es_Vera bizde bugün erkek olarak gördük mesela ultrasonda ve çok emindik doktora kağıda yazdırmıştım kız olduğunu görünce şok geçirdik doktordan başkası bilerek bakmıyor unutmayın doktorunuzu bekleyin gönlünüzden geçen olsun inşallah ❤️🥰