Gmoli Açıklık tam olunca geliyor doktor ki zaten hiçbir doktor açıklığın olmasını bekleyemez başında saatler boyu o yüzden açıklık tam olunca geliyorlar. En azından benim bildiğim özellerde bu şekilde, devlette de şans işi biraz bazen stajyerler bazen doktor olmadan tek ebe ile doğum yapmış oluyorsun.