Kızlar yarın 5. Haftaya geçiyoruz hayırlısıyla ama bende öyle aşırı bi halsizlik yok belirti yok daha keseyi göremedik erken diye önümüzdeki cumaya randevu aldık ama böyle belirti yaşayamayan oldu mu ya herkeste bi belirti bende merak ediyorum acaba ters bişey mi var diye