Shrrife oo hadi ya, 5. gün diyorlarsa benim düşünce biraz ütopik olmuş o zaman. Ben kendim için de bolca ıslak mendil koyayım. İnstagramda görüyoruz ya herkesi. saçı başı fönlü yapılı, bebişle fotolarda odada. O nasıl oluyorki o zaman, stresten terden saç baş mı kalırki, bilemedim🙈