Laydaa Kızlar 35+1 haftalık hamileyim bebek hareket ettikçe vajina içinde batma hissi gibi bi ağrı oluyo daha önce yaşayan varmı neden olur bu
Ftrhn Laydaa canım benim de oluyor arada sancı değil o bence bebek ayak geliş olduğu için sşağa doğru tekmeliyor 🙈 benim de oluyor arada
rosatue Laydaa Yok, o sancı değil. Sancıda karnında bir toplanma ve sertleşme oluyor. Bununla birlikte hafif bir fenalık, daralma gibi bir his oluyor yüksek sancılarda. 40-50 saniye sürüyor sonra salıyor. Nstye yansıyan sancı böyle bir şey.
Kudenova Laydaa ben de 34+6 yım. Geceden beri karnım çok sertleşiyo. Bebek hareket ederken de sertleşiyo. Kötü olursam doktora haber vericem ama daha dün baktı rahim ağzınkapalı dedi. Valla anlmafım. Magnezyum falan içtim finleniyorum şimdi umarım geçer
Laydaa Ftrhn benimde son kontrolde dönmemiş daha demişti doktor dediğiniz gibi olabilir. Sizin kaç haftalık şuan
Bluexxx41 Doğum sancısı adet ağrısı veya gaz sancısı gibi hanımlar belden vuruyor ve öyle bebek hareketiyle ilgili değil.
Laydaa rosatue batma hissinin yanında bu dediklerinizde oluyo karnımda sertleşme oluyo sanki bebrk tek bi yere toplanmış gibi taş gibi oluyo