petronix dikkat et canım yaomadım rtmedim deme tansiyon belirti vermeyebilir misal benim 15-16idi bende tık yoktu 13de sınır zaten idrarda protein kaçağı yaparsa gebelik zehirlenmesi yaşama Allah korusun 33. Haftada günde 5 adrt tansiyon ilacı alıyordum ve ona rağmen 15-16 olunca doğum oldu