Papatyam02 ben dün aşılanma oldum ve dünden biri ama bugün daha fazla adet ağrısı gibi ağrım var ve sol bacağımı atan ağrı var böyle kaşık ağrısı gibi adet ağrısı gibi ağrım var bir de dün işlemden sonra peçeteye gelen pembe lekeler vardı ondan sonra daha olmadı iki defa geldi ondan sonra daha olmadı siz oldunuz mu