Kızlar merhaba, bugün doktora gittipimde bir böbreğinde önemsenicek bişi değil ama genişleme var dedi doğumdan sonra çocuk doktoruna söylemeyi ihmal etmeyin dedi . Bunca zamandır böyle birşey yoktu herşey normal ilerliyordu canım sıkıldı açıkcası. Erkek bebeklerde sık görülen bişey olduğunu reflüden kaynaklanabileceğini filan söyledi . İnternetten biraz yaşayanların deneyimlerini okuduğumda genelde detaylı ultrasonda veya daha erken haftalarda ortaya çıkmış benim 34. Haftada söylenmesi biraz korkuttu