Burnosunn_annesi Kivircik01 hayırlı olsun kuzum Rabbim hayırla sağlıkla kötü kucağına almayı nasip etsin🤲🏻💕💕
Kivircik01 GamzeAlim ya değerle aslına hafta söylenmez bu çok değişir ama 1500 3000 arasında kese görünebilir dedi doktorum
ebrarkus Kivircik01 hayırlı olsun Rabbim hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin bizim yavru kuşlarımızı da inşallah ❣️❣️🥰
EsoMom_ Kivircik01 harbimi kızzzz kaç haftalıksın :) bide aynı çıkıyormuşuz 😃😀😀😀 Maşallaaaah kalp sesini duyduysan tamamdır :)))
Kivircik01 Nurellaaaaaaa1212 ayyy evet nurellamm hatırlıyor musun sana hep ovülasyon attımmm 30 gün pik olmadı dedim sanaaa işte o zaman olmuş 🥲🥲