Merhabalar ben dün ikili tarama için kan verdim iki hafta sonra burdan gelip alabilirsin sadece dediler olduğum yer uzak kalıyor hastaneye öğretmen olduğum için mesai saatimde gitmem de zor rapor alamıyorum. Bilgisi olan var mı acaba sonucu e nabızdan öğrenemem mi?